Sunday 16 May 2010

Midnite: If I Betray

Nemozian Rasta Mnemosyne Rasta I Grade LYRICS: If I betray whey I go stay Indecisive no they no way Jah ay ok, Jah ay okay high I Ilah I root Ivine I irates Upon I locks and I life if I say it Tha mek I chant more Jah is great Rule ina the renegade vagabond state I Ilah I root Ivine I irates Upon I locks and I life if I say it Tha mek I chant more Jah is great Rule ina the renegade vagabond state Them a run a dock a shot a ball in truth Pere duck sass Ina them gon man soup Gun belt bigger than them trousers loop Name recognition seeker reckless youth High Ilah I root Ivine I irates Upon I locks and I life if I say it Tha mek I chant more Jah is great Rule ina the renegade vagabond state Jah Rastafari litigation publish the clean heart Vibes in the nation ride upon the black sun king vibration Grow out the sunray crown as a lion I Ilah I root Ivine I irates Upon I locks and I life if I say it Tha mek I chant more Jah is great Rule ina the renegade vagabond state Lion cub a follow whey the lion go Wid out fear gone whey him father go Hit the spy null card the critical blow Eyes stay red until shiloh I Ilah I root Ivine I irates I locks and I life if I say it Tha mek I chant more Jah is great Rule ina the renegade vagabond state Wicked man a move taka dem a grango Moving pan the babylon tempo Scale and the balance and the golden globe Mountain sticky hashish grow If I betray whey I go stay Indecisive no they no way Jah ay ok, Jah ay okay high Well if I betray whey I go stay ...





Read More About Midnite: If I Betray

Posted via email from Whey Protein Powder

No comments:

Post a Comment